Østlandspar Skrevet 25. mars 2012 Share Skrevet 25. mars 2012 Tenkte oss en tur på klubb i Oslo ikveld. Er du en xxl så kan du jo ta en tur Drar på den klubben i sentrum! Vi er et sprekt par 30åra. Tør du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 25. mars 2012 Share Skrevet 25. mars 2012 L62 er ikke bra saker, dere burde heller dra opp til Nydalen og Viproom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 26. mars 2012 Share Skrevet 26. mars 2012 enig, det er VIP ROOM som ruler :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parhjemme Skrevet 4. april 2012 Share Skrevet 4. april 2012 Vi var på VIP room, greit nok, men det ble litt for trangt for oss. vi likte gamle Adam og Eva i størrelse og oppbygging, var bedre å gå rundt der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 5. april 2012 Share Skrevet 5. april 2012 Jeg er enig med dere parhjemme angående A&E potesial angående størrelsen, men ak desverre. Hele lokalet burde vært renovert for lengst! Jeg var lenge medlem på A&E sammen med min faste elskerinne, men vi fikk nok! Er det han kjipe tulling Bjørn Nordmann som styrer den sjappe den dag i dag? På tide å skifte gammer' ut spør du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 9. juni 2012 Share Skrevet 9. juni 2012 vi er et par fra telemark som kunne tenke oss å møte noen, kanskje på en klubb eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.