Gå til innhold

Venter på telefon


tewn

Anbefalte innlegg

23.45 hun tar drosje fra plaza til swingers, mens jeg sitter og venter i Larvik. Sykt deilig. Nå har det gått snart en timf

 

---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:34 ----------

 

Umulig å laste bildet med iPad, men vi har noen på profilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

eneTatt lang td å fordøye og å formidlee - sterke inntrykk gjør gjerne det. Settingen var at jeg var hjnnem nebs hub var på Plaza på kurs. Hun har tildligere gjort noe lignende på kurs i Københavb\nm nen vå si vel begde det om en egangsforteelse. Hun hadde unsett med seg noe sexy undertøy og unnskyldte se for selskapet kl 22:00. Opp på hotellrommet og pyntt seg om og gjorde alrt damer trengher å gjøre før en tur på sexklubb (mikrolax, barbering osv.) Etter enm drink på rommet var hun kla4r, meed kort skjør utemn annet under et stay ups og en kort kjole under jakka. Sendte meg mld etter at drosja hadde satt av henne utenfor Pakveien 62 - nå er jeg klar og rede, elsker deg, gleder megJeg tor bare mine ¨slesvenner¨ her inne firstår hva som skjer med oss menn når vi ligger med mobilen i den ene handa og stpikken i den andre. Hva fgjør hu nå, hva holder hun nå på med, det har jo bått så mange timer - så nå må det ha skjedd noe osv. osv¨ Den kåthheten måe efares for å breskrives. På forhånd har hun jo fått instrulsjon om å slå av mobilen (passer seg ikke der inne og nede i kjeleren), men jeg prøve jo etter en lang selvpining å ringe - bsae tlf svarer. Og blir bare end kpåtere - nå må hun jo være i gang med noe.

 

3 på natta før jeg følgende mld å mobilen utslitt - væert en deilig natt - ringese når jeg kommer på Plaza. Wow - hadde hun virkelig tatt skrittet ut uten meg?? Er hun en slk deilig hotwife (elsker å kalle henn ludder og den betegnelsen liker hun). Tilbake til hotellet kan hun gi meg følgende korte overblikk

Hadde gått innn døra og blitt møtt av Bjørn, som lurte på hvor jeg var. Satt i baren med Anna og fikk noen av hennes stive drinker. Noen menn og et par i stolene rundt som allerede var i hådndklær. Ingen nede , så hun fikk et håndskle av Anna og gikk ned og tok en dusj. På vei opp rtappa kommer mannen i paret ned trappa og spør hun vil være sammen med dem. Han er en pem mann med en pen kone, bergnesere, og hun nøler ikke med å sia - men avalen vår er at alt skal skje på alromme6t - og d4et blir detMitt ludder er en fordik og sexglad kvinne hvor det ogsp høres at hun liker seg og det ble tterhvert fullt på allrommet. Hun fikk både pikk og jentesex i fullt mon den kvelden og det var et utpult ¨luddde¨ jeg fikk hjem etter helga. Detaljene å vordan det va å bli knullet av en mann og slikke kona hans hr jwg på nwtthinnen, men det får bli hennes historie. Jeg bare nyter å være gift med et LUDDER som virkelig tør å leve livet fult ut og drar meg inn i det. Men - uansett tøft at hun gikk dit alene og gjorde det huin gjorde - det må vel være hopwife

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...