Gå til innhold

Herlig bull på 31 Tønsberg

Gjest Stallion80

Anbefalte innlegg

Gjest Stallion80

Kjekk stallion med eksotisk sjarm og brun veltrent kropp, søker flott kvinne eller par (og da mener jeg flotte i topplokket!). En god latter forlenger definitivt livet og denne vektmannen smiler som regel alltid. Her har dere en raffinert og høytutdannet mann, dog noe humørsyk og trangen for sosiale aktiviteter ustoppelig. Jeg er en mann med livserfaring tross min unge alder! Tar meg alltid god tid til gode saker, dessuten så har jeg en avslappet side som sammen med den utadvente delen, har gjort meg til et sosialt og godt likt vesen. Er positiv, liker å smile nettopp fordi jeg er fornøyd med det livet jeg har klart å opparbeide. Gjennom årenes løp så får man jo sett å gjort mye, så den tryggheten gjenspeiler seg i mine handlinger.

Kan det være noen der ute som kan se for seg en kjapp kaffedate mellom fire til seks øyne, å føle på om ikke tonen sitter slik den skal? For hvis dere tenner på en flott & velutstyrt kjekkas med noe i topplokket og som vet hvordan man skal behandle en dame, så bare ta kontakt! Er bosatt i Vestfold, i fresh leilighet rundt Tønsberg, jobber til daglig i Oslo og Bergen, så det bli mye pendling på hoteller, men kansje dere vil komme til meg en tur, hva med en drink? Er singel, brustig & klar for noe seriøst og fast, beklageligvis så er det veldig få seriøse her inne (gjelder både single & par) og siden jeg er den kjekkasen jeg er, så bruker jeg hovedsakelig denne siden til ren inspirasjon, men hvem vet, alt kan jo skje ;)

Klem fra Alex

23022012631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...