klodrian Skrevet 24. mars 2012 Share Skrevet 24. mars 2012 Hei, Jeg er en gutt på 27år som fantaserer om å få lov til å fylle opp DIN kone. Tenner på kvinner som er noe eldre enn meg selv som jeg kan få lov til å fylle opp med sæd før hun skal hjem til deg.. Kan gjærne møte din kone når hun skal ta solarium eller andre spennende steder. Er dette noe for deg ? Har du lyst til å få konen din hjem med ett stort smil og trusen full av en annen man sin sæd ? Kanskje er det du overraske mannen din og komme hjem trusevåt Krever renhet og ja... Mange flere spennende ideer, er det bare å komme med visst du har.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Share Skrevet 27. mars 2012 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 1. april 2012 Forfatter Share Skrevet 1. april 2012 Noen som er med å ta "sol" etterpå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 4. april 2012 Forfatter Share Skrevet 4. april 2012 Kan være hos deg også Mvh klar bull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 3. mai 2012 Share Skrevet 3. mai 2012 dette frister da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 17. mai 2012 Det er jo bra Gir en lyd om jeg nærmer meg Ålesund en dag eller dere Bergen Dette er noe som har pirret meg lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.