posan19 Skrevet 30. april 2010 Share Skrevet 30. april 2010 Hei dere Vi er et ungt par fra utkanten av trondheim som er meget tent på dette. Vi har tidligere kun prøvd firkant, og jeg må innrømme at det var deilig og se henne slikke ei jente og sånt, men det som toppa alt var når andre fyren bare la seg over og råknulla henne. Det var et sinnsykt øyeblikk for min del Ta kontakt dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 30. april 2010 Share Skrevet 30. april 2010 Heisann Velkommen til forumet! Tror dere vil passe bra inn her sammen med oss, ikke glem å bruk chatten da dere er innom da Hva med en gjenfortelling om det utrolig øyeblikket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posan19 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Share Skrevet 2. mai 2010 Hva med en gjenfortelling om det utrolig øyeblikket? Det blir nok lagt inn som ei novelle eller noe snart det Ellers setter jeg inn kontaktannonnse ikveld ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet 17. juni 2010 Share Skrevet 17. juni 2010 Heisann! Mann 26 trondheim her. Eller, jeg er i trondheim et par uker, så flytter jeg utenlands for 18 måneder... Men hvis dere har lyst på litt moro de neste par uker, send meg en melding! Jeg er normalbygd med noe over snittet utstyr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 18. juni 2010 Share Skrevet 18. juni 2010 Heisann. Mann fra trondheim med underdanig bi dame vil gjerne komme i kontakt med dere. Håper på ei meld ifra dere :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.