jonny44 Skrevet 9. mars 2012 Share Skrevet 9. mars 2012 kom med forslag oslo akershus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørknytelse Skrevet 10. mars 2012 Share Skrevet 10. mars 2012 (endret) Bildelink fjernet pga regelbrudd. - MOD Endret 10. mars 2012 av Norwegianhubby Regelbrudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psa64 Skrevet 14. mars 2012 Share Skrevet 14. mars 2012 Jeg stiller gjerne, hvis vi kan kan låne han hos dere ved en senere anledning ? Klem H og P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjosmann72 Skrevet 15. mars 2012 Share Skrevet 15. mars 2012 kom med forslag oslo akershus Treffes på Gardermoen i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1501 Skrevet 9. april 2012 Share Skrevet 9. april 2012 Hei. Jeg er ny her, men sjekk meg ut. Jeg reiser ganske mye, også i Oslo. Er interesert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 10. april 2012 Share Skrevet 10. april 2012 Et minimum av informasjon om hvem, hva hvor, når bør være mulig. Hvor gamle er dere ? Hvordan ser hun ut ? Hva liker hun ? Slike innholdsløse annonser virker bare useriøse. B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.