Rock Skrevet 2. mars 2012 Share Skrevet 2. mars 2012 Er mørkhåret og velproporsjonert og veltrent. Jeg sitter i senga di, du sitter passiv ved siden av, og jeg ser deg inn i øya dine mens jeg holder på med kona di, knulle henne lenge. Gjorde dette for et par måneder siden med et sjenert par på Ekeberg. Du kan være med eller uten klær, og bare digg hvis du vil gi instrukser om hvordan jeg skal ta samboeren din mens jeg holder på. Har vært med på flere trekanter før – MFM – og dette er min favoritt sex-syssel. Hvis det er et krav kan mannen i forholdet sutte litt på staken min, men går aldri langt på den filen der.. Vil du filme – så er det unødvendig å spørre om lov. Og spruter gjerne inni. Tar imot forslag fra par i alle aldre og fasonger. Ikke for å skryte. Men du blir nok ganske fornøyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Vil gjerne se min unge kjæreste bi tatt av deg mens jeg ser på. Du bestemmer over henne og på bunnen er jeg. Heller ikke helt ned i bifilen, men kunne gjerne smakt på staken din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.