Nordvestpar Skrevet 1. mars 2012 Share Skrevet 1. mars 2012 Par søker mann, alder ingen hindring, til besøk hos oss eller der du bestemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommen666 Skrevet 2. mars 2012 Share Skrevet 2. mars 2012 Heisann. Jeg er en singel Ålesunder på 45 år. Ta kontakt for mer info om d er ønskelig ;-) mvh tommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 2. mars 2012 Share Skrevet 2. mars 2012 Hva med en trondheimstur? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinson Skrevet 3. mars 2012 Share Skrevet 3. mars 2012 Med på det meste jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JamesX30 Skrevet 3. mars 2012 Share Skrevet 3. mars 2012 Hei Nordvestpar! Leste profilen deres og synes den var meget spennende! Utrolig hot frue(ut fra bildet). Send meg gjerne noen ord. Hilsen mann fra ålesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 4. mars 2012 Share Skrevet 4. mars 2012 Fine bilder! Ta å les min profil å bedøm selv. Varm hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mescudi Skrevet 4. mars 2012 Share Skrevet 4. mars 2012 Hei! Jeg ville ha møtt dere. Jeg er 21 år og bor i Oslo! Send meg en melding om intereresserte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.