Gå til innhold

Moneyslavery/ Financial Domination

loserboy

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er vel litt off topic og har nødvendigvis ikke noe med cuckolding å gjøre men jeg skriver nå uansett.

Er det noen her som kjenner begrepene Money Slavery/ Financial Domination? Er for meg temmelig nytt og jeg har lite erfaring men virker så utrolig pirrende.

For å forklare enkelt hva det går ut på så innebærer det å helt eller delvis la en Misstress/Hersker ta kontroll over pengene/verdiene dine. Ser utifra det jeg har lest andre plasser at dette gjøres fra helt symbolsk til kraftige innhugg i lommeboka.

Noen som har noen tanker her?

Mvh

Loserboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kona som har kontroll på finansene, men det har med rent praktiske, og ikke erotiske, forhold å gjøre. At hun skulle gjøre det for penger er imidlertid en helt annet dimensjon, som vi antar ikke er det du spør etter her:)

Godklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spennende tema. Det som tenner er vel å miste kontrollen og bli fratatt vanlige goder. Det finnes en rekke money mistresses på nettet, og sikkert ikke vanskelig å finne noen r/l heller. Men en skal selvsagt tenkte seg nøye om før en går inn i noe slikt. Kanskje best å finne en norsk mistress og sikre seg med en tidsbegrenset avtale en er helt garantert å komme ut av i første omgang.

Vi har på sett og vis inkludert noe av dette i vårt cuckold / HW forhold, men som gift par med felles økonomi blir det selvsagt mest symbolsk, men gir alikevel noe av følelsen og tenningen. Det fungerer slik at min (cucky) sin lønn går direkte på fruens konto, alle betalingstransaksjoner går også fra denne. Hun har full tilgang til min konto, for direkte overføring dit hun vil. Så dersom det skulle dukke opp penger fra et annet sted, f.eks. fra salg av et eller annet kan hun gå inn og ta de umiddelbart. Jeg kan se hennes konti men kan ikke gjøre noe. Hun tar også jevnlig kontroll av min lommebok for å sikre at cash beholdningen ikke overstiger mer enn et par hundrelapper.

Neste steg er trolig at min konto settes til 0, og at jeg bare får ukepenger, der hun selvsagt kan ilegge trekk for det hun føler er nødvendig.

Skulle en krise oppstå slik at jeg må ha penger på konto raskt har vi samme bank, så det kan HUN ordne på øyeblikket fra PC eller telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Takker for innspill. Er som sagt ganske nytt for meg dette selv om meg og min tidligere samboer også var inspirert av slike ting som dere, Cuckoldpar.

Får vår del ble også mine lønninger satt til hennes disposisjon og jeg ble gitt et begrenset personlig pengeforbruk osv. Dette blir som du sier selvsagt veldig symbolsk selv om tanken derimot frister.

Men nå som jeg er single frister det faktisk å kontakte en av disse nett-Misstressene, eventuelt se om det er mulig å finne seg ei in real life. Tankene om å måtte underholde en kvinne med penger og gaver uten å få noe igjen er meget fristende, og ikke minst skremmende.

Har dog vanskelig for å se at det vil være enkelt å finne noen som vil være seriøse rundt dette. ihvertfall noen som er norske som du sier.

Hva mener dere forresten rundt det moralske rundt dette? Bør en ha noen betenkeligheter?

Loserboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De moralske betenkelighetene må det vel i tilfelle være Misstressene som burde ha. Men som alltid, så lenge dette er lek mellom voksne mennesker der ingen blir utnyttet mot sin vilje er det jo greit. Forutsetter da at du fortsatt vil ha økonomi til å klare dine forpliktelser, så det heller ikke går ut over tredjepart.

Tror ikke det er vanskelig å finne seriøs Mistress som er med på dette og villig til å inngå en avtale for f.eks. et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...