1stemann Skrevet 20. februar 2012 Share Skrevet 20. februar 2012 Man i par men alene her inne. Kanskje en cuckold utenom det vanlige. Iallefall skal man tro de fleste forklaringer på fenomenet. Jeg tenner på at hun har seg med andre, men føler aldri noen ydmykelse. Tenner ikke på ydmykelse overhode, faktisk blir jeg heller provosert de gangene noen forsøker å ydmyke meg (ikke bare sexuelt). Aldri helt forstått hvorfor, men tror det er fordi jeg liker å vite at hun nyter, at hun er så kåt at hun må ha flere enn meg eller hva vet jeg. Vet bare at når det skjer så blir jeg kåt og at jeg fullstendig mangler genet for sjalusi. De gangene hun har vært ute og kost seg, elsker jeg å slikke henne etterpå, men hun må dusje først. Pleier å slikke henne lenge mens hun forteller i detalj hva som har skjedd. Vel det var meg. Spør om det er noe, men gidder ikke mas om å få pule henne. Skulle det bli et ønske så skal jeg da spørre ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 20. februar 2012 Share Skrevet 20. februar 2012 Du er ganske lik meg da med andre ord=), velkommen i klubben. Jeg heller har ikke noe til over for "ydmykelsesbiten", det handler heller om å vite at ho har det godt, og at jeg kan senke skuldrene og bare nyte synet/tankene av det som foregår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 21. februar 2012 Share Skrevet 21. februar 2012 Samme her, jeg tenner sinnsykt på at hun blir så kåt at hun bare MÅ ha ham. Gleder meg grenseløst over hennes nytelse. Har ikke noe behov for å være tilstedet, men nyder å vite at hun slipper seg løs i vill sex og nyter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.