Gå til innhold

Her er jeg

1stemann

Anbefalte innlegg

Man i par men alene her inne.

Kanskje en cuckold utenom det vanlige. Iallefall skal man tro de fleste forklaringer på fenomenet. Jeg tenner på at hun har seg med andre, men føler aldri noen ydmykelse. Tenner ikke på ydmykelse overhode, faktisk blir jeg heller provosert de gangene noen forsøker å ydmyke meg (ikke bare sexuelt).

Aldri helt forstått hvorfor, men tror det er fordi jeg liker å vite at hun nyter, at hun er så kåt at hun må ha flere enn meg eller hva vet jeg. Vet bare at når det skjer så blir jeg kåt og at jeg fullstendig mangler genet for sjalusi.

De gangene hun har vært ute og kost seg, elsker jeg å slikke henne etterpå, men hun må dusje først. Pleier å slikke henne lenge mens hun forteller i detalj hva som har skjedd. Vel det var meg. Spør om det er noe, men gidder ikke mas om å få pule henne. Skulle det bli et ønske så skal jeg da spørre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...