snekkern Skrevet 17. februar 2012 Share Skrevet 17. februar 2012 Kona synes jeg er alt for dårlig på massage. Er det noen der ute som har erfaring med å få en massør til å komme hjem til seg. Hun vil føle seg tryggere med en massør hjemme , med meg plassert trykt i kjellerstuen. Hun tenner på tantrisk massage vi har lest mye om dette, men aldri praktisert det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 18. februar 2012 Share Skrevet 18. februar 2012 Hei! Jeg er massør å drar på hjemmebesøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloMass Skrevet 25. februar 2012 Share Skrevet 25. februar 2012 Jeg kan klassisk massasje, lomi lomi, tantrisk m.m. Er utdannet massasjeterapeut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornybull Skrevet 29. februar 2012 Share Skrevet 29. februar 2012 Hei ! Kjekk høy mann, mye erfaring innen massasje. Jeg bor 12 min fra oslo sentrum. Har anledning stort sett til alle døgnets tider, untatt helgene. Håper dere tar kontakt. Dere kommer ikke til å angre ! Hilsen Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.