linda_marius Skrevet 14. februar 2012 Share Skrevet 14. februar 2012 Hyggelig par i slutten av 30-årene søker mann for treff med henne i sentrum. Vi ønsker å møtes i Oslo lørdag kveld 18.2. Noen som er interesserte i å bli bedre kjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 14. februar 2012 Share Skrevet 14. februar 2012 hmm... er på hotel i oslo i morgen kveld.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstriker Skrevet 14. februar 2012 Share Skrevet 14. februar 2012 Hei, jeg har lyst å bli med :-) Bare send meg pm ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 16. februar 2012 Share Skrevet 16. februar 2012 Bare i kontakte meg! Er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 16. februar 2012 Share Skrevet 16. februar 2012 ops...(trøtt), mente selvsagt en å der ja, ta kontakt. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 16. februar 2012 Share Skrevet 16. februar 2012 Hei Gift mann på 34 som gjerne vil møte dere og bli kjent nå på lørdag Send gjerne en PM om det er noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimon Skrevet 16. februar 2012 Share Skrevet 16. februar 2012 jeg vil gjerne bli kjent med dere , ta kontakt med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 18. februar 2012 Share Skrevet 18. februar 2012 Er dere klare for et heftig treff idag? Eller§!§ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel1231 Skrevet 18. februar 2012 Share Skrevet 18. februar 2012 Ta gjerne kontakt, men hvordan er det slik at mannen skal være med? muligheter for og bli med dere hjem? Er 20 år og skal ut i oslo by i kveld, har en kjæreste som også er interessert i dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollemarimus Skrevet 14. september 2012 Share Skrevet 14. september 2012 hei jeg heter ole marius jeg er en mann på 29 år som bor i oslo jeg liker og bli kjent med nye mennesker søker treff hvis dere vil det hilsen ole marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.