Gjest Dykker80 Skrevet 7. februar 2012 Share Skrevet 7. februar 2012 Vi er et bifilt par på 21/31 hvor hun er dominant. Vi har mange fantasier som vi har lyst og prøve ut. Derfor søker hun nå etter en bull/elsker da hun mener at pikken min ikke kan brukes til noe. Hun liker og ydmyke meg og straffe meg på alle mulige måter. Og som hun sier " hun vet hva som er best for meg" Hun sier jeg passer best som spytt/spermdunk og til og tjene henne og hennes elsker når de ville ønske det. Det hun ønsker nå er og treffe en seriøs bull/elsker og hvis kjemien mellom dere skulle stemme ønsker hun også at bullen/elskeren i lengre perioder bor hos oss. Hun ønsker at alderen på bullen/elskeren skal være rundt 30-46 år. mailadresse slettet av moderator pga av brudd på forumregler (SPACEWOLF Moderator) Mvh oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latex_Master Skrevet 18. juli 2012 Share Skrevet 18. juli 2012 regner med at hun bruker en CB6000 eller noe lignende på lillesubben sin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 20. juli 2012 Share Skrevet 20. juli 2012 Bare å ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddiboy Skrevet 21. juli 2012 Share Skrevet 21. juli 2012 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.