Gå til innhold

Lydig cuckold på 22 år søker hotwife..

Gjest badboycc

Anbefalte innlegg

Gjest badboycc

Heisann:)

Jeg er en oppegående mann på 22 år.

Tanken på at en kvinne kontrollerer alt er noe jeg drømmer om.

Har aldri funnet noen jente som godtar å kunne være "fri" og jeg er trofast, så jeg håper at jeg kanskje er litt heldigere her inne.

Fant ut at jeg var cuckold for 4 år år siden da kjæresten min den gangen var utro, reagerte ikke som folk mente jeg skulle reagere men jeg likte tanken på at hun var hos en annen og hadde sex. Møtte henne igjen i sommer og det var helt fantastisk å knulle henne mens hun fortalte om alle som hadde tatt henne etter at det ble slutt i sommer.

Utover denne "erfaringen" er det bare fantasier hos meg.

En av mine største fantsier som kanskje noen allerede har hørt er:

Jeg kommer hjem til leiligheten. Der er du, nydusjet, nysminket og kledd i en sexy kjole.

I det jeg kommer inn døra setter du deg ned på kne foran meg og jeg får store forhåpninger om at jeg får en spontan blowjob.

Du drar ned buksa og boxeren, jeg lukker øynene i forventning om nytelsen som kommer.

Det neste jeg kjenner er en et hardt grep om utstyret mitt og et klikk fra en hengelås. "der var du låst inne" er det neste jeg hører med en frekk stemme....

"Nå kan du kle av deg resten av klærne og kle på deg det brukte undertøyet mitt som ligger på senga" sier du. Jeg adlyder villig.

"Det er masse husarbeid som burde vært gjort her, jeg blir borte en times tid, skal besøke en god venn. Vil du ha noen sjangs om å komme nær meg i dag bør hele leiligheten være ryddet og vasket når jeg kommer tilbake".

Jeg vasker huset i dame-undertøy mens du er ute og nyter andre menn.....

Flere timer senere kommer du hjem, ser deg rundt og anser arbeidet mitt som godkjent.

Du legger deg ned på senga, dra kjolen sånn passe opp og trykker ansiktet mitt inn i en truse som er våt av sæd og dine egne safter.."slikk meg ren og gi meg et god natt-kyss, jeg er sliten!" sier du med en bestemt stemme.

Jeg slikker deg ren etter alle kunstens regler og legger armen min rundt deg og du sovner, like etter at du nevner noe om ditt livs knull i halvsøvne..i mens tenker jeg at jeg er verdens lykkeligste mann i verden som har ei sånn dame..

Legger ved noen bilder også.

Ta kontakt hvis noen synes det virker spennende..!:)

Badboycc..:):)

IMG_0852red.jpg

IMG_8242.JPG

IMG_8247.JPG

IMG_8243.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...