Gå til innhold

Deilig helg


erammf

Anbefalte innlegg

Lørdag kveld var jeg hjemme med mine barn, og Christina var på fest med venner. Vi bor fortsatt hver for oss.

 

Jeg kjørte henne på fest, og i kort kort kjole var hun et nydelig syn..

 

Vi sendte en del meldinger utover kvelden, og en av de siste jeg sendte før jeg sovna var at hun fikk gjøre hva hun ville, men måtte sende meg ei melding for å spørre om lov først, dette for at jeg skulle få nytelsen det er å vite hva hun har tenkt å gjøre.

 

Våkna først 04.50 og hadde da fått følgende meldinger på mobilen:

 

02.15: Greit at e har sex med en fyr?

02.16: E e kåt!!!

02.18: E ælska d, men e e kåt, du e ikke hær.. Kan e knull en fyr???

02.20: Vær så snill!!! D betyr ingenting. E e kåt, e vell knull. E d greit?? E vell helst ha d

02.30: Ubesvart anrop fra Christina

 

Alt dette ser jeg først som sagt 04.50, forbanet på meg selv ringer jeg opp og frykter at hun har dratt hjem alene siden hun ikke fikk svar fra meg. Hun svarer umiddelbart idet jeg ringer og høres ikke akkurat nyvåknet ut.

Jeg beklager at jeg ikke har hørt meldingene og besvart, hun sier det går greit. Jeg bedyrer at selvfølgelig fikk hun lov, det er jo dette jeg vil!!!

Å se dama nærmest be på sine knær om å få knulle en annen er for meg helt nydelig!!!

 

Hun svarer så at det er bra, for hun har nettopp pult en tidligere elsker som hun var på fest med.. Jeg blir umiddelbart kåt og kommer som et skudd i løpet av få minutter.

 

Siden jeg er alene med ungene kan jeg ikke dra på besøk med en gang slik jeg helst vil gjøre, men klokka ni står jeg opp og drar på besøk.

 

Hun åpner døra naken, jeg nærmest skyver henne inn på soverommet og legger henne ned på sengen, slikker henne grundig og lenge.. Det meste er selvsagt tørket inn etter 5 timer, men jeg kan likevel godt kjenne at hun har vært uskikkelig :) Mens jeg slikker forteller hun av ha først slikket henne, deretter ble hun tatt i misjonær, fra siden, og til sist ble hun tatt hardt bakfra mens han holdt et bestemt tak i det lange håret hennes, akurat slik hun liker det!!

 

Etter å ha slikket henne grundig er det min tur til å ta hene, først liggende på siden bakfra, så vil jeg ha henne i samme stilling som da elskeren for noen timer siden kom i henne, etter noen minutter kommer jeg hardt og på nytt blir hun fylt slik at det renner ut mellom lårene hennes...

 

Dette er ei helg vi kommer til å huske godt :)

 

 

Mvh Erammf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da var det helg igjen gitt :) Dama er på fest, og for litt siden fikk jeg følgende melding: Masse kjekke gutta hær ;)

 

Sendte tilbake at hun får lov til å leke, og spurte om det var noen hun kunne tenke seg. Fikk følgende svar, Ja, men alle hær e yngre enn me.. :)

 

Svarte at hun skulle velge seg den kjekkeste og få seg et knull, og at jeg kommer og slikker henne etterpå :)

 

 

To be continued

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny melding, "va en fyr som kyssa me i sta, tok me på låret og spurt om kor gammel e va.. Han va bare 20

 

Jeg svarte, Deilig!!! Har du lyst på sex?

 

Hun svarte, Vi får se hva som skjer..

 

Her er dermed alle muligheter åpne, og jeg ligger med verdens største ståkuk og tenker på den deilige tøsa mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg sende henne ei melding der det sto detaljert hva hun hadde lov til.. Dette er en liten plass, og han typen hadde funnet ut at hun var i et forhold, så jeg sendte ei melding skrevet til han der jeg skreiv at han bare skulle ha sex med ho og gjøre som han ville så lenge han vat snill og gjorde en skikkelig jobb..

 

Dette går veien, jeg ligger med en bankende ståkuk, det pipler frem på hodet, deilig, dette er bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli ved neste anleding:)

 

Henta den deilige jenta mi kl.10 i dag, de hade hatt sex sammen før de dro ut på byen, og to ganger på nachspielet..

 

Gud som jeg elsker den jenta, ho er bare så rå som lar meg ta del i de deilige oplevelsene sine, jeg er 100% trygg på at ho bestandig kommer hjem til meg for mer intens kos, og enda bedre sex etterpå :)

 

Ekte kjærlighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...