Gå til innhold

Søker Hotwife i Oslo 6-9 Februar, og ut over våren

Close2you

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann som er i Oslo en del i ukene. Bor da som oftest på hotell sentralt i byen. Jeg er velorganisert og ryddig, glad i å trene og holde meg i form. Jeg er sosialt anlagt og blir lett kjent med nye mennesker.

Jeg har noe erfaring og liker godt situasjonen med å møte en Hotwife. Jeg syns det er deilig å vite at hun har fått, eller gitt seg selv lov til å møte en elsker, når mannen hennes vet om det. Om han er med og ser på, sitter hjemme og venter på meldinger fra sin kjære, eller ute på reise, er ikke viktig. Det er situasjonen med at hun nyter og koser seg med en Bull som tenner meg.

Jeg har ikke spesielle krav til erfaring. Jeg liker å legge til rette, og være en fast og bestemt veileder. Jeg lærer gjerne opp en uerfaren dame til å bli en nytende Hotwife som uten skemsel tar for seg. Gjøre henne trygg i rollen slik at hun setter egne behov i sentrum og aksepterer at mannen hennes liker at hun nyter og har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...