Close2you Skrevet 1. februar 2012 Share Skrevet 1. februar 2012 Hei, jeg er en mann som er i Oslo en del i ukene. Bor da som oftest på hotell sentralt i byen. Jeg er velorganisert og ryddig, glad i å trene og holde meg i form. Jeg er sosialt anlagt og blir lett kjent med nye mennesker. Jeg har noe erfaring og liker godt situasjonen med å møte en Hotwife. Jeg syns det er deilig å vite at hun har fått, eller gitt seg selv lov til å møte en elsker, når mannen hennes vet om det. Om han er med og ser på, sitter hjemme og venter på meldinger fra sin kjære, eller ute på reise, er ikke viktig. Det er situasjonen med at hun nyter og koser seg med en Bull som tenner meg. Jeg har ikke spesielle krav til erfaring. Jeg liker å legge til rette, og være en fast og bestemt veileder. Jeg lærer gjerne opp en uerfaren dame til å bli en nytende Hotwife som uten skemsel tar for seg. Gjøre henne trygg i rollen slik at hun setter egne behov i sentrum og aksepterer at mannen hennes liker at hun nyter og har det godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.