robz Skrevet 29. januar 2012 Share Skrevet 29. januar 2012 Hei, har ikke vært her inne på en stund nå men er det skjedd en endring som gjør at nye bilder ser ut til ikke å være synlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 29. januar 2012 Share Skrevet 29. januar 2012 Det har vært sånn en stund... sikkert noe serverknøfl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 30. januar 2012 Share Skrevet 30. januar 2012 Hei, har ikke vært her inne på en stund nå men er det skjedd en endring som gjør at nye bilder ser ut til ikke å være synlig? Hvilke bilder kan du ikke se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 30. januar 2012 Share Skrevet 30. januar 2012 Jeg kan ikke se en del av bildene inne på bilder. Spesielt blant de som er lagt inn sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etter deg Skrevet 30. januar 2012 Share Skrevet 30. januar 2012 Hei !jeg har det samme problemet . De siste bildene er markert som en ramme med hvitt fyll .med kun profil txt antall og dato synlig, Håper Dere fikser det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 30. januar 2012 Share Skrevet 30. januar 2012 Hvor blei det av chat. Kan ikke se den lenger. Noe skjedde i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 31. januar 2012 Share Skrevet 31. januar 2012 Chaten skal være online. Oppdater siden eller forsøk å trykk CTRL + F5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 9. juli 2012 Share Skrevet 9. juli 2012 Får ikke lastet opp bilder i det hele tatt jeg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 9. juli 2012 Share Skrevet 9. juli 2012 Hei Sommerful, Følg denne guiden: http://norcuckold.com/support.php?do=viewquestion&faqid=2 Hvis ikke det løser problemet ditt, ta kontakt med support, så vil de hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.