Gjest blacksheep Skrevet 26. januar 2012 Share Skrevet 26. januar 2012 Heisann^^ Har stort sett vært passiv og kun lest på dette forumet i lang tid, men føler nå att tiden er inne for å bidra litt. Har tidligere vært i ett såkalt "cuckold" forhold der jeg hadde nesten 100% sexnekt, mens kjæresten min på den tiden hadde helt frie tøyler. Før vi ble sammen hadde hun aldri hørt om begrepet, og hennes første reaksjoner var att det virka helt sjukt og ekkelt for henne. Jeg har helt siden 14-15års alderen lest og latt meg fasinere av "cuckolding" og ga derfor ikke opp så lett. Lot henne lese en del artikler (cuckolding, femdom, tease&denial etc.) som jeg hadde samla ihop, og klarte etterhvert å få overtalt henne til å gi det en sjangse. Tror i utgangspunktet planen hennes var å feige meg ut så det ble slutt på maset, for kravene hun stilte var disse: - Med en gang gå til anskaffelse av ett kyskhetsbelte i stål som hun fikk nøkklene til på ubestemt tid - brenne alle boxerene mine og KUN gå med jente-g-strenger - Se på att hun mistet jomfrudommen sin med en annen (vi var begge jomfru enda) Jeg ble helt i EKSTASE når hun foreslo dette, og svarte umiddelbart ett rjungende JA uten å tenke meg noe særlig om. Hun ble paff, begynte å le, og sånn var begynnelsen min på dette. ca 6 år siden nå, jeg var 18 og hun 17. Så til sakens kjerne her nå da. Den aller mest gøyale delen med cuckold for meg er å være låst i ett kyskhetsbelte. ELSKER følelsen av pungspreng og frustrasjonen av å ikke kunne gjøre noe med det^^ Derfor har jeg bestemt meg for å være låst i ett helt år. Bestilte meg nytt "belte" i høst en gang, kan laste opp bilde viss interesse:) Morningen 1. Januar iår sa det "klikk" og jeg var låst. Nøkkelen er hos en god veninne av meg som har lovet att det blir umulig å få den tilbake før tiden. Er nå 26 dager inn, og kjenner frustrasjonen godt allerede! Kan komme med bilder etterhvert om det ønskes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest blacksheep Skrevet 19. februar 2012 Share Skrevet 19. februar 2012 bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.