Gjest hewa Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Finnes det noen kjekke menn her i Trondheim som er klar for flerkant i morgen fredag? Steve og jeg er meget klare for action i morgen ;-) Vi har prøvd 3-kant ved flere anledninger men nå vil vi ha med flere. Flere menn :-) Vi har selvfølgelig noen krav til deg: - du er en hetro mann - du er pen/kjekk - du har bra utstyr som gjør en god jobb - du er diskret (er du i forhold er det et pluss) - du er renslig og sykdomsfri Vi ser bra ut begge to og langt over gjennomsnittet glad i sex. Tanken på flerkant tenner oss begge. Vi skal ut på byen i morgen, og jeg annonserer utestedet vi blir å finne i morgen. Kanskje blir det gangbang? Hadde ikke vært dumt det ;-) Send meg privat melding og fortell om deg selv. Dere som har lest bloggen min vet at vi er seriøse. Gleder meg veldig til FREDDAN!!! :-D Siter
Rasarn Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 skal selvfølgelig reise bort i helga....typisk Siter
Gjest hewa Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Håper å se mange kåte, kjekke mannfolk på ROCK CITY i Trondheim i kveld fra rundt kl 01.00. Kanskje blir det gangbang på meg???? Gleder meg ;-) Siter
tronderrambo Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Faan... for sent ut Ble det noe på deg? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.