Gjest hewa Skrevet 19. januar 2012 Share Skrevet 19. januar 2012 Finnes det noen kjekke menn her i Trondheim som er klar for flerkant i morgen fredag? Steve og jeg er meget klare for action i morgen ;-) Vi har prøvd 3-kant ved flere anledninger men nå vil vi ha med flere. Flere menn :-) Vi har selvfølgelig noen krav til deg: - du er en hetro mann - du er pen/kjekk - du har bra utstyr som gjør en god jobb - du er diskret (er du i forhold er det et pluss) - du er renslig og sykdomsfri Vi ser bra ut begge to og langt over gjennomsnittet glad i sex. Tanken på flerkant tenner oss begge. Vi skal ut på byen i morgen, og jeg annonserer utestedet vi blir å finne i morgen. Kanskje blir det gangbang? Hadde ikke vært dumt det ;-) Send meg privat melding og fortell om deg selv. Dere som har lest bloggen min vet at vi er seriøse. Gleder meg veldig til FREDDAN!!! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasarn Skrevet 19. januar 2012 Share Skrevet 19. januar 2012 skal selvfølgelig reise bort i helga....typisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 20. januar 2012 Share Skrevet 20. januar 2012 Jeg stiller :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 20. januar 2012 Share Skrevet 20. januar 2012 Håper å se mange kåte, kjekke mannfolk på ROCK CITY i Trondheim i kveld fra rundt kl 01.00. Kanskje blir det gangbang på meg???? Gleder meg ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 20. januar 2012 Share Skrevet 20. januar 2012 Det håper jeg det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronderrambo Skrevet 22. januar 2012 Share Skrevet 22. januar 2012 Faan... for sent ut Ble det noe på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk73 Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 Spennende profil dere har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.