Gjest ferdern Skrevet 19. januar 2012 Share Skrevet 19. januar 2012 Hei mann på 25, vert sammen med dama i 9 år snart, hun vill ikke være med på dette og har sagt at må jeg så må jeg men hun vill ikke vite om det, får si at jeg må jobbe overtid dra på hyttetur, ett eller annet for hun orker ikke tanken på at jeg skal ha sex med andre. jeg vill jo at hun skal ha sex med andre og men nope ikke snakk om, Jeg vet ikke hvorfor men det tenner meg utrolig mye den tanken på og sa sex med noen andres dame vet ikke hvorfor, men bare tanken er utrolig deilig. Siden dette er første gang jeg skriver på et sted som dette aner jeg egentlig ingen ting om hvordan jeg skal ta kontakt:) men om dere er et par under 40 eller en dame på under 40 som føler seg fristen send meld; mvh ferdern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullOslo Skrevet 19. januar 2012 Share Skrevet 19. januar 2012 Dersom din kjære misliker tanken på dette så sterk, vil jeg vel anbefale deg å først bli singel, deretter oppsøke damer i forhold du kan ha det moro med. Slik du skisserer saken her, er det i det minste én part som vil ha det veldig lite gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 19. januar 2012 Share Skrevet 19. januar 2012 Ja det er jeg helt enig i, vi ville aldri møte noen som er i den situasjonen. hun sier: "hun orker ikke tanken på at jeg skal ha sex med andre". Allikevel mener du at det må du gjøre? mvh iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.