Gjest Hansanne Skrevet 14. januar 2012 Share Skrevet 14. januar 2012 Hun er på byen i kveld.. håper det blir noe :-) Vet hun vil nå men vet også hun er nærvøs for og ta skrittet helt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 14. januar 2012 Share Skrevet 14. januar 2012 Da er hun på vei hjem.. ingen tilgjengelige menn som har meldt seg...hun har nå sittet alene en times tid på en pub i Karl Johan. kåt melder hun og det gleder jeg meg til.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 15. januar 2012 Share Skrevet 15. januar 2012 Kan ikke alltid gå rette veien, men du er jo rimelig heldig som har en så frisinnet kone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotreff86 Skrevet 15. januar 2012 Share Skrevet 15. januar 2012 typisk at jeg ser det for sent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 16. januar 2012 Share Skrevet 16. januar 2012 men gled deg til ei herlig våt fitte å slikke... dog kanskje "kun" med fittesaus... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest asiankonechat Skrevet 17. januar 2012 Share Skrevet 17. januar 2012 Ja spørs hvor reelt det var da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 17. januar 2012 Share Skrevet 17. januar 2012 Hvor reelt det er er vanskelig og si siden det er hun som til slutt bestemmer. Det som var faktum var at hun sa seg villig til og møte og slå av noen ord med en eventuell mann... jeg ble i grunn overrasket og glad hun sa seg villig til og være såpass tøff siden hun da ville visst grunnen til at de møttes. :-) Jeg har følelsen av at hun begynner og bli klar :-) Så er det jo bare og håpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HyggeligBull Skrevet 23. januar 2012 Share Skrevet 23. januar 2012 Synd jeg så dette først nå. Bull på ukentlige jobbreiser til Oslo stiller seg i alle fall disponibel for å gi par spennende opplevelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.