Thomas64 Skrevet 14. januar 2012 Share Skrevet 14. januar 2012 Fantaserer gjene om at dette hadde vært min kone. Om hun hadde kommet hjem på natta etter et møte med disse gutta. Tenk å blitt vekt med at hun sitter på ansiktet mitt og jeg hadde fått smake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas64 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Share Skrevet 14. januar 2012 Fantaserer gjene om at dette hadde vært min kone. Om hun hadde kommet hjem på natta etter et møte med disse gutta. Tenk å blitt vekt med at hun sitter på ansiktet mitt og jeg hadde fått smake http://www.slutwives.com/videos/blonde-fuckked-36094.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 15. januar 2012 Share Skrevet 15. januar 2012 Hadde ikke gjort meg noe heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.