erfarencuck Skrevet 10. januar 2012 Share Skrevet 10. januar 2012 Jeg er i den heldige situasjon at jeg har to ulike damer som ønsker 2 menn. Den ene er i 50-årene, og den andre 29 år. Begge har jeg fast sex med. Og begge er med på leken. Jeg søker en "partner in crime", en mann som ønsker å bli kjent, og som klarer å være diskret. Har en tredje dame jeg dater for tiden, som jeg ønsker å introdusere for livsstilen om det blir fast forhold. Kort fortalt ønsker jeg kontakt med en annen mann, som er dominant, og helst velutrustet. Har erfaring fra før; 3 kjæresteforhold der damene har hatt lov til å ha seg med andre. Og der de har benyttet muligheten. Ønsker primært renslig, sykdomsfri mann som man kan sprute i damene etterhverandre. Er også åpen for lek mellom gutta, har ønske om å være litt passiv her, med en dominant mann. Åpen for å bli tatt selv også. Alle aldre er interessante. Send en mail, så tar vi det derifra. Er med på alt som er moro! Se profil for kontaktinfo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy Man Skrevet 11. januar 2012 Share Skrevet 11. januar 2012 er klar bare ta kontakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolsblue Skrevet 11. januar 2012 Share Skrevet 11. januar 2012 (endret) hadde vært digg å hjulpet til litt da. Bor på hotell i oslo for tiden. Har mulighet i morgen hvis dere er interesert ;-) send meg en mail på xxx hvis dere vil prøve. Er 30, renslig, sykdomsfri og glattbarbert ;-) Endret 12. januar 2012 av Nanox tråd ryddet ihht brukeravtalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luphuz Skrevet 13. januar 2012 Share Skrevet 13. januar 2012 Heisann: oppegående voksen og hyggelig fyr, med sans for spennende settinger og mye kreativ galskap, melder seg på i denne dansen. Kraftig utrustet, slank og spenstig, lett for å komme i kontakt med mennesker og med et utseende som ikke skremmer noen - og ganske fleksibel livsstil....Ja, blir gjerne med på ulike varianter og ikek fremmed for å krysse kjønnsgrenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 21. januar 2012 Share Skrevet 21. januar 2012 Bare å ta kontakt, hilsen ung bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotreff86 Skrevet 21. januar 2012 Share Skrevet 21. januar 2012 jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erfarencuck Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Share Skrevet 22. mars 2012 Takker for alle svar. Jentene selv valgte ut menn. Og vet helt ærlig ikke om noen her inn kom med. Lover å fortelle en historie eller to når jeg har tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaypea Skrevet 23. mars 2012 Share Skrevet 23. mars 2012 Heldiggris;) kos deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollemarimus Skrevet 22. september 2012 Share Skrevet 22. september 2012 hei jeg heter ole marius jeg er en mann på 29år som bor for meg selv i oslo og det trives jeg med jeg liker og bli kjent med nye folk og kansje holde kontakt jeg søker jenter for treff i kveld håper på svar med vendlig hilsen ole marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 23. september 2012 Share Skrevet 23. september 2012 Det der var ei annonse etter min smak. Er selv dominant,og en "lek" mellom guttakan også være noe.Diskresjon er en selvfølgelighet,da jeg selv har partner. Håper du kan finne tid til og gi meg et svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravellingBull Skrevet 25. september 2012 Share Skrevet 25. september 2012 Hei Reisende bull på 29 her. Vil være i Oslo hver uke fram til jul, da på hotell. Inviterer dere gjerne opp på rommet, eller ut i det fri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.