Gå til innhold

Dele 2 damer (Oslo området)?

erfarencuck

Anbefalte innlegg

Jeg er i den heldige situasjon at jeg har to ulike damer som ønsker 2 menn. Den ene er i 50-årene, og den andre 29 år. Begge har jeg fast sex med. Og begge er med på leken.

Jeg søker en "partner in crime", en mann som ønsker å bli kjent, og som klarer å være diskret. Har en tredje dame jeg dater for tiden, som jeg ønsker å introdusere for livsstilen om det blir fast forhold. Kort fortalt ønsker jeg kontakt med en annen mann, som er dominant, og helst velutrustet.

Har erfaring fra før; 3 kjæresteforhold der damene har hatt lov til å ha seg med andre. Og der de har benyttet muligheten.

Ønsker primært renslig, sykdomsfri mann som man kan sprute i damene etterhverandre.

Er også åpen for lek mellom gutta, har ønske om å være litt passiv her, med en dominant mann. Åpen for å bli tatt selv også.

Alle aldre er interessante. Send en mail, så tar vi det derifra. Er med på alt som er moro!

Se profil for kontaktinfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært digg å hjulpet til litt da. Bor på hotell i oslo for tiden. Har mulighet i morgen hvis dere er interesert ;-)

send meg en mail på xxx hvis dere vil prøve.

Er 30, renslig, sykdomsfri og glattbarbert ;-)

Endret av Nanox
tråd ryddet ihht brukeravtalen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann: oppegående voksen og hyggelig fyr, med sans for spennende settinger og mye kreativ galskap, melder seg på i denne dansen. Kraftig utrustet, slank og spenstig, lett for å komme i kontakt med mennesker og med et utseende som ikke skremmer noen - og ganske fleksibel livsstil....Ja, blir gjerne med på ulike varianter og ikek fremmed for å krysse kjønnsgrenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...