Gjest Norwegianhubby Skrevet 22. mars 2010 Share Skrevet 22. mars 2010 Hei alle sammen Endelig har jeg fått tiden og tanken til å gjøre dette. Jeg er en mann i begynnelsen av 20årene, i et forhold med ei utrolig nydelig jente Verken jeg eller hun har erfaring innenfor cuckold, men dette kommer etterhvert. Vil vel si at vi er litt nymphomane og litt gale, så tror cuckold kan bli spennende! hehe. Jeg er også moderator på forumet, og tar meg av de fleste tingene på forumet sammen med de andre moderatorene, men skriver også artikler. Hvis du lurer på noe så bare send en melding til meg! Med vennlig hilsen Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 28. mars 2010 Share Skrevet 28. mars 2010 Høres ut som din situasjon er ganske lik min, blir morsomt å ta de neste skrittene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 28. mars 2010 Share Skrevet 28. mars 2010 Ja blir veldig spennende å ta de skrittene inn i den uvanlig spennende verdenen hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.