ovetrondelag Skrevet 15. desember 2011 Share Skrevet 15. desember 2011 Hei! Vi er et par i 40 åra som bor i Trondheim og som driver med cuckold der hun er tøs og har andre, men der vi også driver med 3 kant med en ekstra mann for henne, da vi er hetro begge to. Nå ønsker vi å prøve 4 kant med 2 ekstra menn for å kunne tilfredsstille henne maksimalt noe som tenner henne veldig mye. Dette ønsker vi å gjøre tredje juledag der hun serverer oss mat og drikke i et sexy antrekk. Vi er et normalt pent oppegående par med barn som har denne fetishen derfor krever vi full diskresjon. Om dere: Du må se bra ut og være utholdende lett å omgås, om du har et bra utstyr er heller ingen bakdel, renslig og sykdomsfri er en selvfølge. Om du er i et forhold er dette et plus. Hilsen Ove og H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 23. desember 2011 Share Skrevet 23. desember 2011 hei..jeg er ofte på hotel i Trondheim..bare ta kontakt.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 23. desember 2011 Share Skrevet 23. desember 2011 blir gjerne med på en 4 kant jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDepp Skrevet 27. desember 2011 Share Skrevet 27. desember 2011 denne skulle jeg sett tidligere. Har vært hyggelig å blitt kjent med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.