sexyme659 Skrevet 14. desember 2011 Share Skrevet 14. desember 2011 Akkurat nå sitter det en veldig leken og kåt fyr midt i tjueåra på hotell i Bergen. Her skal jeg og en kollega være til i morgen, og etter å ha sjekket mulighetene på byen i går legger jeg nå inn en annonse her. Jeg er 180 høy, trent, 84 kg, har kort mørkt hår, blå-grønne øyne i et smilende pent ansikt. Ser på meg selv som en helt alminnelig, ålreit og kjekk kar! Utstyret er på rett plass, med de rette dimensjonene. (18 lang og passe tjukk) Glad i både såpe og vann! Dersom dette er noe som kan trigge noen av dere som leser her, ikke nøl med å ta kontakt!! Nevnte tidligere at jeg er her med en kollega, og han oppfyller de samme spesifikasjonene som meg. Han kan enten bli med, eller holdes helt utenfor! Det er opp til deg som svarer... Ser frem til en spennende dag/natt i Bergen. Høres vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.