Gjest frekklek Skrevet 8. desember 2011 Share Skrevet 8. desember 2011 http://www.nuvid.com/video/30548/monsters-of-cock-asa-akira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 8. desember 2011 Share Skrevet 8. desember 2011 Måtte vært en fantastisk opplevelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horny666 Skrevet 8. desember 2011 Share Skrevet 8. desember 2011 Det hadde vært en herlig drøm det:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 9. desember 2011 Share Skrevet 9. desember 2011 Det hadde ikke gjort meg noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 9. desember 2011 Share Skrevet 9. desember 2011 Jeg lå og så på når x ble pult... noen ganger. På swingers etc. Spesiell følelse å se det kåte blikket hennes, ikke til meg men til han som akkurat da glir inn i kusa hennes... Og hadde han gjort jobben som på denne videoen, vel, da hadde hun blitt opptatt en stund.... ;-) Effekten av at hun fikk bestemme selv var jo at hun ble så utrolig kåt. Og jeg med... Den effekten får jeg noe av av å lese alt det deilige som blir fortalt her inne. Man finner sikkert lignende sider som denne, men jeg merket meg fort at her er den som styrer også av "samme blod", noe som innebærer noe unikt. Forståelse... Og forståelse vil jeg også legge til ang å legge ned siden, for det er sikkert MYE jobb. Men veldig veldig leit at slike gullfunn blir borte. Ønsker alle en kåt og deilig helg. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 9. desember 2011 Share Skrevet 9. desember 2011 eeeh, var vel ikke en cuckold film dette, bare en helt vanlig porr film. Kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.