Gjest bobivar Skrevet 20. november 2011 Share Skrevet 20. november 2011 Heisann, ny her på forumet.. Er en mann på 26 år som tenner på tanken å være cuckold, men har ingen dame... så lurer på om det er par som er intresert i en cuckold? har aldri gjort noe sånt før.. så er ganske fersk. men tanken på å prøve pirrer meg... dette er en fantasi.. ser ikke på meg selv som fullt ut cuckold, blir mer rollespill vil jeg tro, tenner på tanken av å slikke ei rein etter at mannen har tømt seg, kan og muligens suge mannen(ser ikke på meg selv som hverken bi eller homo, og tenner ikke på menn i det hele tatt, kun det å suge kuk) hadde jo og vært fint om damen kunne assistert meg i og komme og Ellers er dominante kvinner og spennende(hører vel til under cuckold kategorien det og?), gjerne mye eldre, som vil bruke meg til det di vil. Litt om meg: 184 høy, 120kg og liten penis (11cm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestivest Skrevet 7. desember 2011 Share Skrevet 7. desember 2011 Send meg gjerne en privat melding med dine ønsker og fantasier så kanskje vi kan få til noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.