vfpar2000 Skrevet 10. november 2011 Share Skrevet 10. november 2011 Hei, Vi er ny her.. Vi vet ikke hva som er hva, cuckold, bull, etc, kan noen forklare eller peke oss i riktig rettning :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet 10. november 2011 Share Skrevet 10. november 2011 Velkommen skal dere være, men jeg vet heller ikke så veldig mye om dette. Det som er viktig er at dere er villige til å knulle med andre og det er dere vel. Ønsker dere lykke til og håper dere vil få det hyggelig her inne. Se gjerne min profil og ta kontakt. Vennlig hilsen Haakon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 10. november 2011 Share Skrevet 10. november 2011 bull`s er menn som liker å knulle cuckold`s /menns koner, cuckold er en mann som liker at kona hygger seg med andre menn med og uten hans tilstedeværelse. hotwife er en deilig kone som liker å knulle andre menn. btw jeg er en bull og hvis dere lurer på noe så bare si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vfpar2000 Skrevet 10. november 2011 Forfatter Share Skrevet 10. november 2011 Takk for svar! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 10. november 2011 Share Skrevet 10. november 2011 Hei, Vi er ny her.. Vi vet ikke hva som er hva, cuckold, bull, etc, kan noen forklare eller peke oss i riktig rettning :-) Kan vel være interessant for dere å kikke på denne artikkelen: http://norcuckold.com/content.php/116-Definisjon-av-begrepet-Cuckold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.